شرایط و ضوابط چاپ

1-مجاز بودن سفارشات ارسالي ( به صورت حضوری و يا اینترنتي ) طبق قوانين وزارت ارشاد اسلامي الزاميست.اگر سفارشاتي که ممنوعيت چاپي دارند مانند ( تصوير پول، انواع فال و تاتو، تصاوير بانوان ( چهره يا اندام )، آموزش رقص ، تصاوير بدنسازی ، طرح های ورق های بازی يا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمي، عکس چهره ائمه اطهار و … توسط شما ثبت شود و درصورتي که از چشم متصدی کنترل دور بماند و وارد پرسه چاپي شود اين سفارش ها توسط مجتمع امحاء خواهد شد و غير از هزينه سفارش ، کليه مسئوليت این امر، اعم از جريمه های نقدی و کيفری به عهده سفارش دهنده مي باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، اين مهم را در نظر بگيريد .

2- زمان مقرر برای تحویل کار نسبن به نوع کار متفاوت می باشد . همچنین تمامی کاربران سایت موظف هستند تا قبل از سفارش کار از منوی لیست قیمت به روز های آماده سازی  سفارش دقت نمایند ، در کارهای  6 ساعته در صورتی که قبل از 11 صبح ثبت گردد در همان روز آماده می باشند.

3- سفارشاتي که جهت تولید آن  محصول نياز به (ارائه مجوز) مي باشد: آرم شرکت های دولتي – انواع برچسب های تمام لاتين – مواد دارويي – مواد شيميايي – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمايي و رانندگي – برچسب مواد غذايي – تجهيزات پزشکي – مواد آرايشي و بهداشتي و …

4-ممکن است در فرمهای افست تمام رنگی و پاکتهای فرم عمومی با 15% اختلاف رنگ وجود داشته باشد, لذا همکارانی که چاپ خود را دقیقا مانند نمونه فایل خود می خواهند باید سفارش را به صورت اختصاصی انجام دهند .

توجه مهم  : در فرمهای عمومی امکان یک رنگ در آمدن ست اداری وجود ندارد . ( به دلیل اینکه هر کدام از فرمها با هم متفاوت هستند )

رنگ های خطرناک در فرم های عمومی

رنگهای طلایی ، نقره ای ، فسفری ، سورمه ای  در فرمهای عمومی و کارت ویزیت به دلیل تعدد رنگهای مختلف در فرم هیچگونه ضمانتی ندارد .

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‏ چاپ و تبلیغات شوکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏ سامانه چاپ و تبلیغات شوکا در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ‏ چاپ و تبلیغات شوکا اقدام نماید.

سیاست قیمت گذاری

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، ‏ چاپ و تبلیغات شوکا‏ موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود.

.

 

کمک خواستن؟ با ما تماس بگیرید!
ارسال پیام